3. 9. 2013.

Интервју са Даданом

Д1:  Многи вас сматрају ексцентриком, непресушним извором критика на рачун власти, бунтовником без длаке на језику.
Д2: И будалом, то сте заборавили рећи.
Д1: Добро, у то нећемо улазити. У чему се огледа та ваша револуција ?
Д2: Па... у огледалу ? Ахам, погрешно сам схватио питање. Није то класична револуција која укључује немире, крв и смрт. Више је пуки доказ да постоји неко друго мишљење у односу на оне који управљају нашим животима и скупим моторним возилима.
Д1: Да ли су ти ваши ставови дириговани из неких политичких центара или ваш лични став ?
Д2: Моја пета лична грешка. Не играм по правилима . Ваљда.
Д1: Чијим правилима ?
Д2: Њиховим.
Д1: Ко су то "они" ?
Д2. Па то су сви који нису "ми".
Д1: очигледно се не разумијемо.
Д2: Ти си први почео, не зајебавај.
Д1: Покушаћемо овако: ко подржава ваше ставове и да ли имате много истомишљеника ?
Д2: Поприличан број људи се слаже са мном али то зависи од мјеста на коме могу или не могу то јавно да кажу.
Д1: Како то мислите ?
Д2: Ма јој. Шпијуни су међу нама.
Д1: Мало нејасно говорите.
Д2. Хоћеш на кинеском да пробамо ?
Д1: Нема потребе. Какав сте као човјек ? Онако искрено.
Д2: Шта знам, осредњи. Имам 78 кила. 177 центиметара.
Д1: Зашто имате проблеме у контакту са људима ?
Д2: Јер дјелујем једноставно. Директно износим своје мишљење и осјећања. Не волим да глумим. Слабо се ту сналазим.
Д1: А они глуме?
Д2: Већина. Има ту и оних млађих који још увијек "траже себе" па им ја дјелујем као неки баук са својим савјетима. Не контају ме.
Д1: Љубав ?
Д2: Тешка су ти питања јаране.
Д1: Знате ли да волите ?
Д2: Ту сам ти ко ријека. Иде само у једном правцу. Мислим на љубав.
Д1: Пишете пјесме, есеје, блогове...
Д2: ... молбе, захтјеве, позивнице. Волим то. Им'о сам 5 из српског.
Д1: О чему пишете у својим пјесмама ?
Д2: Има разних тема. Од љубави, земљи, ченгелама. То је мој мали, скривени свијет.
Д1: Јесте ли икад написали љубавну пјесму некој одређеној жени и каква је била њена реакција на те стихове ?
Д2: Јесам. Не знам каква је била њена реакција. Од тад ми се не јавља.
Д1: хвала вам на разговору и желим вам много успјеха у вашем раду, писању и наравно у љубави.
Д2: Ето видиш, опет први почињеш зајебавати. Хај воздра.

2 коментара: